Kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus

Jie uždirba iš bloginimo

Spustelėkite, jei norite pereiti tiesiai į kiekvieną skyrių, kad padėtumėte pradėti keliauti po pasaulį Kaip sutaupyti pinigų kelionėms Kaip mes mokame keliauti po pasaulį Kelionių tinklaraščių kursai Mokėjimas už keliones - geriausias kelionių po pasaulį vadovas Kaip keliauti pragyvenimui Jei mūsų aplanke yra kokių nors nuorodų, daugelis žmonių ieško būdų, kaip keliauti ir užsidirbti pinigų, o mes čia norime parodyti jums, kaip jūsų svajonę paversti realybe.

Visų pirma, leiskite man jus perspėti, kad pirmieji poros metų jūsų karjeros metai bus sunkūs. Jūs stebuklingai neuždirbsite nė tonos pinigų. Turėjau žmonių, kurie man atsiųsdavo užklausą, kaip užsidirbti pinigų kelionių tinklaraščiams, kai jie dar net nepradėjo kurti tinklaraščio. Kad galėtumėte užsidirbti pinigų kaip kelionių tinklaraštininkas, turite turėti įsteigtą kelionių tinklaraštį ir tam tikrą autoritetą internete.

Tačiau yra ir kitų būdų užsidirbti kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus.

užsidirbti pinigų internetu augantiems medžiams

Yra žmonių, kurie mokės jums už kelionę ir keletą skirtingų būdų, kaip keliauti po pasaulį ir gauti užmokestį. Pinigų taupymas kelionėms Kurdami savo prekės ženklą ir savo tinklaraštį ar tiesiog ieškodami būdų, kaip pradėti savo keliones, gali tekti kurį laiką išlaikyti dabartinį darbą.

Prieš pradėdami keliones, metus dirbome savo tinklaraštyje. Kai tai padarėme, banke turėjome apie 20 USD. Prieš tapdami nuolatiniais keliautojais, per trumpą laiką turėjome sutaupyti daug pinigų.

Kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus tik buvome grįžę iš dviračių Afrikos ir išleidome daug savo santaupų toje kelionėje, todėl pradėjome nuo nulio.

Jie uždirba iš bloginimo

Bet mes turėjome planą ir mes jį įgyvendinome. Praėjus vos 18 mėnesių po grįžimo iš Afrikos, mes vėl ėjome keliu, einančiu per Indiją. Kaip mes tai padarėme? Išlaidų sumažinome iki minimumo. Mano tėvų priekaba, kurioje mes gyvenome 6 mėnesius Šešis mėnesius gyvenome priekabų parke ir tai leido greitai sutaupyti. Mano tėvai turėjo seną priekabą, kurios niekada nenaudojo, todėl leido mums ją pasiskolinti, kol vėl atsistojome. Mes likome 40 minučių už Toronto ir važiavome į darbą mieste. Turėdami labai mažai pinigų nuomos link, kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus visą savo atlyginimą galėtume įnešti į banką.

Neapmokėta už automobilį: Tarp mūsų buvo vienas automobilis, kuris buvo išmokėtas dvejais metais anksčiau, todėl mes neturėjome mokėjimo už automobilį. Minimali draudimo išmoka: Kadangi mūsų automobilis buvo senas, jo nebuvo verta daug pakeisti, todėl kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus savo atsakomybės draudimą nustatėme tik siekdami išlaikyti žemą draudimą.

Mes sutaupėme pinigų, beveik sumažindami išlaidas. Mes savo namą pardavėme keleriais metais anksčiau ir neturėjome skolų. Kai neturite skolų, lengviau sutaupyti. Taigi apsvarstykite galimybę dirbti tikrai sunkiai, kad sumokėtumėte skolą, prieš pradėdami galvoti apie pragyvenimą. Visus metus dirbome visą darbo dieną filmų pramonėje naktimis kurdami savo kelionių tinklaraštį.

Kaip uždirbti blogeriui

Mes retai miegodavome ir praleidome kiekvieną laisvą akimirką, kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus galėjome apie kelionių tinklaraščių rašymą. Atgal į viršų Kelionė į pigias kelionių vietas Kai buvome pasiruošę keliauti, turėjome 20 USD, kuriuos turėjome uždirbti ilgai. Taigi apsistoti Ritz'e nebuvo įmanoma.

Ieškojome vietos, kur ilgiausiai išliktų mūsų doleris. Indija buvo puikus pasirinkimas ir mes niekada ten nebuvome, todėl nusipirkome bilietą su nuolaida į Indiją. Pietryčių Azija, Centrinė ir Pietų Amerika yra kitos puikios galimybės taupyti pinigus keliaujant. Jei norite keliauti dienoraštį, turite keliauti! Manome, kad kelionių tinklaraštininkui svarbu turėti kelionių patirties.

Nemažai žmonių tvirtina, kad yra kelionių tinklaraštininkai, kai vos niekur nekeliavo. Tai gali būti gerai už trumpalaikį pelną, tačiau jie neišsilaikys.

O būdas tai kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus kaip kelionių tinklaraštininkui yra keliaujant. Taigi, kuo anksčiau jums kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus eiti į kelią ir pasidalyti savo istorijomis, nuotraukomis ir vaizdo įrašais, tuo geriau. Atgal į viršų Jei jaučiatės priblokšti pinigų, perskaitykite kelis mūsų straipsnius ir svečius rašo apie biudžetines keliones žemiau. Kaip keliauti po pasaulį, kai neturi lėšų - manai, kad neturi priemonių keliauti?

2. Sukurkite kursą

Įkvėpkite Tailando tinklaraštininko Petzo, kuris parodo, kad net turėdami ribotą biudžetą galite keliauti po pasaulį. Kaip rasti nemokamą apgyvendinimą visame pasaulyje - yra būdų, kaip apsistoti nemokamai keliaujant. Jei uždirbate labai mažai pinigų, tai yra puiki galimybė sutaupyti.

Kaip tapti namiškiu ir pamatyti pasaulį. Tai suteikia visas paslaptis, lemiančias jų sėkmę namuose. Jie turėjo 14 darbo vietų 9 šalyse ir dėl to sutaupė daugiau nei 50 USD apgyvendinimo išlaidų. Nuo tada, kai pirmą kartą pradėjome rašyti kelionių tinklaraščius, yra daugiau galimybių nei bet kada anksčiau. Net naujesni tinklaraštininkai pradeda greičiau užsidirbti pinigų.

Tai yra būdas, kuriuo mes galime užsidirbti kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus iš kelionių. Skelbimų tinklas - Sukūrę savo auditoriją, galėsite kreiptis dėl kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus su skelbimų tinklu. Mes padarome fiksuotą dolerio sumą už parodymų. Galite kreiptis tik su 25 peržiūrų per mėnesį!

• Pardavimo pasirinkimo tipas yra
  • Naujienos Sėkminga tinklaraštininko istorija: kaip uždirbti pinigų rašant tinklaraštį Tinklaraštis — blogas — tai laisvai pasirenkamo ir viešai skelbiamo turinio kūrimas.

Partnerių marketingas - Aštuonerius metus keliavome be sustojimo ir vis dar keliaujame mažiausiai 1—2 savaites per mėnesį. Taigi turime daugybę produktų, prekės ženklų ir viešbučių, kuriuos mėgstame rekomenduoti. Jei nuspręsite spustelėti ir nusipirkti vieną iš mūsų rekomendacijų, nesvarbu, ar tai viešbutis, kuris mums patinka Paryžiuje, mūsų mėgstama kelioninė įranga ar fotografavimo įranga, kurią naudoja Dave'as, mes gauname komisinį mokestį už papildomą mokestį jums. Ambasadoriai ir ilgalaikė partnerystė - Mes dirbame su prekės ženklais ir turizmo įmonėmis, kuriomis tikime ir jaučiamės užtikrintai, rekomenduodami ilgalaikes partnerystes.

Paprastai tai yra metų trukmės sutartys, kuriose aptariame, kokie yra klientų poreikiai kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus kokią apsaugą jiems suteiksime.

Sėkminga tinklaraštininko istorija: kaip uždirbti pinigų rašant tinklaraštį

Turizmo kampanijos - Ištisus metus dirbame su skirtingais kelionių prekių ženklais, turizmo tarybomis ir kelionių kompanijomis.

Mes padedame jiems reklamuoti savo produktą ar paslaugą per socialinę mediją, kurdami vaizdo įrašus, rašydami tinklaraščių įrašus ar kurdami fotografijos turinį. Yra daugybė skirtingų būdų, kuriais pasinaudojame, ir šios sutartys paprastai sudaromos nuo vienkartinės socialinės žiniasklaidos priemonės iki vieno mėnesio sutarties.

kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus paypal galimybės

Atgal į viršų Išmokite užsidirbti pinigų iš kelionių Kaip tapti profesionaliu kelionių tinklaraštininku Nuo priekabų parko iki kelionių tinklaraščio, mūsų kelias į sėkmę Mūsų kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus nuo svajonės iki susimokėjimo už kelionę 3 dalis: Kaip keliautojai uždirba pinigus internetu 1.

Kelionių tinklaraštininkas Būti kelionių tinklaraštininku yra pati didžiausia kada nors padaryta karjera. Mes žinome daugybę žmonių, kurie sukuria pelningas karjeros kelionių tinklaraščius.

Neapsigaukite, internetinių dienoraščių rašymas yra sunkus darbas ir tam reikia laiko. Jei norite užsidirbti pinigų keliaudami, pirmas žingsnis yra investavimas į save.

galimybė iš pinigų

Tinklaraščiai apie superžvaigždes yra gera vieta pradėti. Rekomenduojami kelionių tinklaraščių kursai Nomadic Matt pakeitė savo pinigų kelionių tinklaraščių knygą įSuperstar tinklaraščių kursai.

Kelionių tinklaraščių rašymo kursą jis suskaidė į 4 skirtingus srautus: Kelionių tinklaraščių verslas, Kaip tapti vaizdo įrašų ekspertu Kaip būti kelionių rašytoju Jis sukvietė įvairius savo srities ekspertus vadovauti ir vadovauti kursams. Tai yra keturi skirtingi būdai, kaip susimokėti už keliones!

1. Dvejetainio varianto 100 premija
  2. O kaip pritraukti kelis patikimus reklamuotojus į paprastą žmogų?

Tai yra intensyvus ir nuodugnus maršrutas, kuris padės jums pasisekti. Jis siūlo mėnesinį kuravimą ir palaikymą per savo mokytojus. Atgal į viršų Superstar tinklaraščių kursai Kelionių tinklaraščių verslas: USD 6 mėnesinės įmokos po 50 USDjis taip pat turi 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją. Kaip būti kelionių rašytoju: USD 5 mėnesiniai mokėjimai - 97,00 Kaip tapti videografu USD vienkartinis mokestis Kaip būti kelionių fotografu: Peržiūrėkite mūsų įrašą, kaip sukurti kelionių tinklaraštį.

Pradėkite keliauti po pasaulį! Kelionių fotografas Priešingai populiarių įsitikinimų, būti kelionių fotografu nėra pasenęs darbas. Mes turime daug draugų, vedančių fotografijos keliones, vedančių fotografijos dirbtuves ir pardavinėjančių jų nuotraukas. Yra daugybė būdų, kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus priversti fotografiją veikti. Aš tikrai manau, kad bėgimo kursai ir dirbtuvės yra puikus būdas kvalifikuotiems fotografams užsidirbti pamm investuojant 30. Kelionių kaip užsidirbti pinigų kriptovaliutų schemoje kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus fotografuoti pasaulį, kurį sukūrė Elia Locardi.

Manome, kad tai geriausias kelionių fotografijos kursas. Perskaitykite mano apžvalgą čia. Atgal į viršų Jei turite įgūdžių socialinėje žiniasklaidoje, galėtumėte dirbti įmonėje iš bet kurios vietos. Mes turime daug draugų, kurie palaiko įmonių socialinės žiniasklaidos paskyras ir už tai gerai moka.

Geriausia dalis socialinės žiniasklaidos kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus tai, kad galite gyventi nuotoliniu būdu. Jūs neprivalote būti pririšti prie biuro. Kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus net mokame žmonėms, kad jie padėtų mums naudotis socialine žiniasklaida. Mes nuolat keliaujame, o mūsų padėjėjai yra bet kur nuo Prahos iki Paryžiaus.

Tai darbas, kurį galite atlikti iš bet kurio žemyno bet kuriuo paros metu.

kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus variantas eiti

Atnaujinkite savo socialinės žiniasklaidos įgūdžius ir pradėkite kurti tinklus dabar! Atgal į viršų Susipažinkite su vakarietiški dvejetainiai variantai, kurie keliauja po pasaulį Geriausias būdas pasėti sėklas savo kelionės karjerai yra susitikti su kitais keliautojais.

Užimti visas medijas

Kuo daugiau žmonių sutiksite, tuo daugiau idėjų sulauksite galvoje, kad galėtumėte žengti šį žingsnį užsidirbti pinigų iš kelionių.

Jei vykstate į susitikimus mieste, susitiksite su kelionių pramonės žmonėmis.

Jei nepataikysite, galite rasti darbą turizmo įmonėje arba kažkas gali jus pasamdyti tapti padėjėju, arba galite tiesiog gauti. Jie sukūrė savo asmeninės socialinės žiniasklaidos kanalus ir turi stiprią sekėjų bei gerbėjų bazę. Jei norite įdėti darbo į bet kurią iš šių socialinės žiniasklaidos svetainių, taip pat galite mokėti už keliones. Bet tai nėra taip lengva, kaip atrodo. Turite suburti auditoriją, paskelbti puikias nuotraukas ar parodyti savo asmenybę.

Jums taip pat reikalinga tam tikra kompetencija. Taigi pradėkite galvoti apie tai, kas jus išskirs. Kai būsite įsteigti, įmonės mokės jums už keliones ir nuotraukų paskelbimą.

Jei skelbiate įprastą turinį ir susitelksite į SEO, nustebsite, kaip greitai galite išplėsti savo reklamą.

Kaip uždirbti pinigus be darbo taip sunkiai, jau...

Iš pradžių to nėra daug, bet sukūrę nuolatinius prenumeratorius ir peržiūrus, galite pradėti uždirbti kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus. Laisvas rašymas Darydamas laisvai samdomų vertėjų darbą oro uoste Šiomis dienomis sudėtingas koncertas, nes žurnalai ir laikraščiai reguliariai lankstomi, tačiau laisvai samdomų vertėjų rašymas vis dar yra galimybė.

Aš žinau daug žurnalistų, kurie subsidijuoja savo keliones rašydami žurnalus, laikraščius ir internetinius išteklius. Pradėkite rašyti svečių pranešimus tokiems žmonėms kaip mes - skaitykite mūsų rašymo gaires ir kitus kelionių tinklaraščius.

Kurdami kaip tinklaraštininkai uždirba pinigus kelionių rašymo aplanką, galėsite kreiptis į didžiuosius vaikinus su istorija. Pagalvokite apie unikalų ir patrauklų, o kol dar nesužinosite, būsite paskelbtas rašytojas. Yra daug vietų, kurios moka nedidelę sumą už straipsnį, mes pradėjome tai daryti ir jautėmės taip gerai, kad uždirbiau pirmus 50 USD už straipsnį. Atgal į viršų 6.

Žmonės moka už vaizdo įrašų turinį reguliariai, tad kodėl gi jiems nepasirodžius pas jus! Mes su jais praleidome savaitę Ispanijoje, kol jie filmavo mūsų keliones vaizdo įraše ir redagavo porą gražių istorijų. Atgal į viršų 7. Mokykite anglų kalbą internetu Visada saugokitės internete Aš net nežinojau, kad tai yra dalykas, kol sutikau nuolatinius keliautojus, kurie elgiasi būtent taip. Jei gyvenate užsienyje, šalyje, į kurią keliauti yra pigu, tai yra puikus būdas papildyti savo keliones ir net gyventi, jei apsistojate tinkamoje vietoje, kur pigu keliauti.